Tule näytteilleasettajaksi
Vuoden kaksi tehokkainta päivää verkostoitumiseen
Verkosto-messuista on muodostunut energia- ja tietoverkkoalan ammattilaisten päätapahtuma erityisesti verkkojen suunnittelun ja rakentamisen osalta. Messuilla kuulee ja näkee uusimmat suuntaukset ja alan päätoimijoiden tuotteet ja palvelut.
Ole nopea, jos haluat olla mukana
Tee varaus omasta osastopaikasta nyt, niin varmistat paikkasi ensi vuoden ykköstapahtumassa!
kävijätyytyväisyys 98 %
Ammattilaiset koolla
Joka toinen vuosi järjestettävä Verkosto esittelee läpileikkauksen Suomen energia- ja tietoverkkoalasta. Tapahtumassa keskitytään tulevaisuuden kehitykseen, ajankohtaisiin aiheisiin sekä erityisesti verkkojen suunnittelua ja rakentamista koskeviin kysymyksiin.
Verkoston tuoteryhmiin kuuluvat sähkö-, tieto-, lämpö- ja kaasuverkot.
Tervetuloa mukaan tapaamaan uudet ja nykyiset asiakkaasi, yhteistyökumppanisi ja kollegasi!
Kaikki kumppanuudet kerralla, upeassa tunnelmassa
Verkosto 2023 lumosi neljän vuoden odotuksen jälkeen ajankohtaisella annillaan ja erityisen merkityksellisillä kohtaamisilla.
Lue kumppaneidemme mietteitä messuista ja varaa paikkasi vuoteen 2025!
Verkosto-messut on kohtaamispaikka, joka tarjoaa mahdollisuuden lisätä eri verkkotoimijoiden tietoisuutta kaukolämmön merkityksestä Suomessa ja ylipäätään osana sektori-integraatiota. Lämpöverkkotoimijoille Verkosto-messut antaa tilaisuuden tavata sekä kaukolämpötoimijoita että tutustua laajemmin myös muihin verkkopuolen tekijöihin. Eri verkkotoimijoiden kohtaamisissa rakennetaan kumppanuusverkostoa ja parhaimmillaan keskusteluissa voi syntyä uusia innovaatioita ja liiketoimintaideoita.
− Toiminnanjohtaja Katja Kurki-Suonio, Palveleva Kaukolämpö FinDHC ry
Mitä etua messuille lähtemisestä on?
Lanseeraa ja testaa uutuuksia
Messuilla voit edistää myyntiä sekä tehdä tutuksi uutuuksia, tuotevalikoimaa ja yritystä. Lisäksi messuilla voi testata tuotteiden kilpailukykyä, saada ideoita tuotekehitykseen ja arvioida kysyntää.
Hoida asiakassuhteita
Henkilökohtaiset keskustelut ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä asiakassuhteita ja kartoittaa uusia yhteistyökumppaneita. Hyvin hoidetun messuosallistumisen jälkipyykkinä on usein pitkä lista liidejä ja tarjouspyyntöjä.
Vahvista imagoa
Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Messuilla imagoon voi vaikuttaa monella tavalla, kuten rakentamalla upean osaston tai tuomalla asiantuntijuuttanne esille messujen ohjelmassa. Useimmiten sirkustemppuja ei edes tarvita, vaan tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely face to face on tarpeeksi nostamaan yrityksenne esiin kilpailijoiden joukosta.
Vaikuta hankintaprosessissa
Päätökset hankinnoista hajaantuvat yhä enemmän organisaatioissa eri ihmisille. Messujen yksi suurimmista vahvuuksista on mahdollisuus tavata ja vaikuttaa ostopäättäjien lisäksi myös niihin, jotka osaltaan vaikuttavat ostopäätöksiin. Näitä henkilöitä ei usein myyntikäynneillä tavoiteta.