Tule näytteilleasettajaksi
Vuoden kaksi tehokkainta päivää verkostoitumiseen
Verkosto-messuista on muodostunut energia- ja tietoverkkoalan ammattilaisten päätapahtuma erityisesti verkkojen suunnittelun ja rakentamisen osalta. Messuilla kuulee ja näkee uusimmat suuntaukset ja alan päätoimijoiden tuotteet ja palvelut. Vuoden 2023 tapahtumassa puhuttivat älykäs verkosto ja vastuullisuus.
Ole nopea, jos haluat olla mukana
Tee varaus omasta osastopaikasta nyt, niin varmistat paikkasi ensi vuoden ykköstapahtumassa!
kävijätyytyväisyys 98 %
Ammattilaiset koolla
Joka toinen vuosi järjestettävä Verkosto esittelee läpileikkauksen Suomen energia- ja tietoverkkoalasta. Tapahtumassa keskitytään tulevaisuuden kehitykseen, ajankohtaisiin aiheisiin sekä erityisesti verkkojen suunnittelua ja rakentamista koskeviin kysymyksiin.
Ensi vuonna tapahtuma laajenee sisällöllisesti, sillä mukaan tulevat myös lämpö- ja kaasuverkot.
Tervetuloa mukaan tapaamaan uudet ja nykyiset asiakkaasi, yhteistyökumppanisi ja kollegasi!

Verkosto-messut on kohtaamispaikka, joka tarjoaa mahdollisuuden lisätä eri verkkotoimijoiden tietoisuutta kaukolämmön merkityksestä Suomessa ja ylipäätään osana sektori-integraatiota. Lämpöverkkotoimijoille Verkosto-messut antaa tilaisuuden tavata sekä kaukolämpötoimijoita että tutustua laajemmin myös muihin verkkopuolen tekijöihin. Eri verkkotoimijoiden kohtaamisissa rakennetaan kumppanuusverkostoa ja parhaimmillaan keskusteluissa voi syntyä uusia innovaatioita ja liiketoimintaideoita.
− Toiminnanjohtaja Katja Kurki-Suonio, Palveleva Kaukolämpö FinDHC ry

Viimeksi vuonna 2019
Edellisen kerran tammikuussa 2019 järjestetty Verkosto kokosi ennätykselliset 192 näytteilleasettajaa. Tuolloin erityisinä puheenaiheina olivat yhteisrakentaminen, Smart City, sähkönjakelun automaatio ja kyberturvallisuus.
Iloinen ja tulevaisuuteen katsova ilmapiiri näkyi myös kävijäkyselyssämme, sillä 98% kävijöistä oli tyytyväisiä tapahtumaan ja 81% vietti messuilla yli 3 tuntia. Mitä muuta haluat tietää?
Mitä etua messuille lähtemisestä on?
Lanseeraa ja testaa uutuuksia
Messuilla voit edistää myyntiä sekä tehdä tutuksi uutuuksia, tuotevalikoimaa ja yritystä. Lisäksi messuilla voi testata tuotteiden kilpailukykyä, saada ideoita tuotekehitykseen ja arvioida kysyntää.
Hoida asiakassuhteita
Henkilökohtaiset keskustelut ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä asiakassuhteita ja kartoittaa uusia yhteistyökumppaneita. Hyvin hoidetun messuosallistumisen jälkipyykkinä on usein pitkä lista liidejä ja tarjouspyyntöjä.
Vahvista imagoa
Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Messuilla imagoon voi vaikuttaa monella tavalla, kuten rakentamalla upean osaston tai tuomalla asiantuntijuuttanne esille messujen ohjelmassa. Useimmiten sirkustemppuja ei edes tarvita, vaan tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely face to face on tarpeeksi nostamaan yrityksenne esiin kilpailijoiden joukosta.
Vaikuta hankintaprosessissa
Päätökset hankinnoista hajaantuvat yhä enemmän organisaatioissa eri ihmisille. Messujen yksi suurimmista vahvuuksista on mahdollisuus tavata ja vaikuttaa ostopäättäjien lisäksi myös niihin, jotka osaltaan vaikuttavat ostopäätöksiin. Näitä henkilöitä ei usein myyntikäynneillä tavoiteta.