Verkosto-messut

Verkosto yhdisti yhä kasvavan alan – ennätykselliset 5061 kävijää

Tiedote  26.01.2017

Sähkö- ja tietoverkkoalojen ammattilaiset sähköistivät Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen 25.–26.1.2017. Kaksipäiväisillä messuilla Tampereella vieraili ennätykselliset 5061 verkkoliiketoiminta-alan ammattilaista.

Uusi Vuoden Verkostoteko -tunnustus myönnettiin messujen avajaispäivänä ABB Oy:lle maasulun suojaus- ja indikointimenetelmästä.

Tapahtuman seminaarisisältö keskittyi aurinkoenergian pientuotantoon ja ohjelmassa keskiössä olivat uudet teknologiat. Tietoliikenneala kokoontui Verkkopäivillä.

25-vuotias messutapahtuma oli historiansa kansainvälisin ja laajin 169 näytteilleasettajalla ja 5455 näyttelyneliöllä.

Seuraavan kerran Verkosto-messut järjestetään Tampereella 23.–24.1.2019.

– Takana on kaksi vilkasta messupäivää. Näytteilleasettajat ovat olleet poikkeuksellisen tyytyväisiä, sillä osastoilla on käynyt kuhina ja kävijät ovat olleet yritysten näkökulmasta juuri oikeanlaisia. Kauppoja ja tarjouksia on tehty ja tunnelma halleissa on ollut positiivinen. Tällä alalla tulevaisuuteen suhtaudutaan valoisin mielin, tämä koskee tietysti myös Verkosto-messujen tulevaisuutta. Vuoden 2019 Verkostoa varten A-hallista on varattu jo puolet, kertoo projektipäällikkö Raimo Pylvänäinen Tampereen Messut Oy:stä.

Mediatiedote 26.1.2017